10:22

WRAP-UP LUTY I TBR MARZEC

Hejo! Z racji, że najkrótszy miesiąc w roku się skończył to przychodzę do was z podsumowaniem czytelniczym i z książkami, które planuje przeczytać w marcu. Bez przedłużania przejdźmy do głównego wątku tego posta.

WRAP-UP LUTY

W lutym przeczytałem 6 książek co wydaje mi się, że jest całkiem dobrze jak na mnie, Lecz jednak nie każda z tych pozycji przypadła mi do gustu. Nie które były lepsze, a nie które gorsze.

1. Carve the Mark by Veronica Roth- Naznaczeni Śmiercią czyli fenomenalna książka, którą zacząłem jeszcze w styczniu. To była genialna pozycja z ciekawym światem i genialnymi bohaterami. Więcej w recenzji>> Recenzja Naznaczonych Śmiercią

2. Fantastic Beasts and Where to Find Them by J.K. Rowling- Jeden z zawodów tego miesiąca. Myślałem, że będzie to zabawne, szybkie czytadełko. I było szybkie ale nie za bardzo ciekawe i zabawne. Chciałbym, żeby było więcej informacji w tej małej książeczce, lecz jednak w pewnym sensie miała klimat Harry'ego Pottera. (Recenzji nie będzie)

3. Behawiorysta by Remigiusz Mróz- Pierwsza książka króla polskiego kryminału z jaką miałem przyjemność się spotkać i to było coś NIESAMOWITEGO!! Na 100% jedna z najlepszych książek jakie przeczytałem w całym swoim życiu. KOCHAM!!! Więcej w recenzji>>Recenzja Behawiorysty

4. Glass Sword by Victoria Aveyard- Szklany Miecz czyli nieudolna kontynuacja Czerwonej Królowej. Ta książka to chyba jakiś żart. Lubie fabułę, ale to jak to zostało napisane i ci wszyscy bohaterzy ughhh. I to zakończeni. Pffff

5. Charm and Strange by Stephanie Kuehn- Książka ta na samym początku zapowiadała się super. Lecz jak już ją skończyłem to uznałem, że to nie było ciekawego, ale teraz kiedy już przemyślałem wszystko to wydaje mi się, że jednak ta książka nie była taka zła jak myślałem.

6. Starter by Lissa Price- Powieść ta nawiedzała mnie już od 2015 roku i dopiero teraz się za to zabrałem. I szczerze to była to dobra książka. Taka młodzieżówka i ciekawą historią.

TBR MARZEC

W marcu chcę przeczytać 4 książki lecz jednak nie jestem pewien czy mi się to uda, gdyż egzaminy się rozpoczynają w następnym tygodniu i po nich mam od razu dzień, w którym muszę wybrać swoje przedmioty szkolne na następny rok. Więc w pierwszej połowie miesiąca będzie ciężej, ale mam nadzieje, że to nadrobię w drugiej połowie.
1. Ender by Lissa Price- Z racji, że Starter mi się podobał to chcę sięgnąć po jego kontynuacje jak najszybciej i mam nadzieje, że stanie to się jeszcze w marcu.

2. Me Before You by Jojo Moyes- Na tą książkę był BUM podczas lata 2016, więc postanowiłem wreszcie po to sięgnąć i wyrobić moje zdanie. Właściwie to jest książka, którą już zacząłem czytać
.
3. The Name of the Wind by Patrick Rothfuss- O tej książce nie słyszałem nic innego niż pozytywne opinie. Wiem tylko, że to jest High Fantasy i że jest to niesamowite. Tę książkę odkładam na drugą połowę miesiąca, kiedy to już będę miał czas.

4. Królestwa Nashiry-Marzenia Talithy by Licia Troisi- Tę książkę kupiłem całkowicie randomowo jak byłem w Empiku podczas mojego pobytu w Polsce. Zobaczyłem okładkę, przeczytałem chyba tylko jedno zdanie z opisu i kupiłem, Wiem, że jest to fantastyka, lecz nie słyszałem za dużo na temat tej powieści.

Tak się prezentują moje dwa stosiki-podsumowanie lutego i plany na marzec. Podzielcie się tym co wy przeczytaliście w ubiegłym miesiącu w komentarzach. Do kolejnego razu. BYE :-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 My books, my world , Blogger