00:18

BOOK HAUL ZE STYCZNIA I LUTEGO

Cześć i witam w dzisiejszym poście. Jak już można wywnioskować po tytule jest to Book Haul z pierwszych dwóch miesięcy 2017 roku.
Ogólnie to próbuje ograniczać ilość kupowanych książek, gdyż chcę teraz wyczytać wszystko z moich półek co mi wychodzi.  Jest tutaj 6 książek, a tylko dwie były kupione po okładkowej cenie.
W samym styczniu kupiłem tylko dwie książki i jestem z siebie dumny, gdyż rok temu potrafiłem kupować nawet 6 książek podczas jednego miesiąca i robiłem sobie zaległości. Te dwie pozycje również przeczytałem i jednej z nich jest recenzja na blogu.

1. Ed Sheeran- a visual journey by Ed Sheeran and Phillip Butah- Ta książka to autobiografia Eda Sheerana, który może nie jest jakimś moim ulubionym wykonawcą, ale bardzo lubię jego piosenki, więc zdecydowałem, że przeczytam tę książkę. W dodatku ona było tylko za £1, więc jak mogłem jej nie wziąć. I ma ona również przepiękne ilustracje i mnóstwo zdjęć
.
2. Carve the Mark by Veronica Roth- Powieść ta miała swoją premierę właśnie w styczniu i była za pół ceny, więc musiałem po prostu musiałem to kupić. W dodatku jest to niesamowita historia, więc musicie ją przeczytać. Więcej możecie przeczytać w recenzji tej książki.

W lutym kupiłem już trochę więcej bo 4 książki, ale przeczytałem już dwie z nich (z wszystkich 6 książek przeczytałem 4, więc jest postęp). 
1. Fantastic Beasts and Where to Find Them by J.K. Rowling- Krótka książeczka, którą kupiłem za 50p w sklepie z używanymi książkami i muszę przyznać, że rozczarowała mnie. Miała co prawda ten wyjątkowy klimat, ale spodziewałem się czegoś lepszego.

2. Charm and Strange by Stephenie Kuehn- I znowu, książka tylko za £1, więc jak mogłem nie wziąć. Ją też już przeczytałem i na początku jak już skończyłem to nie za bardzo mi się podobała, ale teraz myślę, że jednak mam trochę lepsze zdanie o tej pozycji.

3. The Name of the Wind  by Patrick Rothfuss- O tej powieści wszyscy mówią pozytywnie, więc z racji, że mam teraz wielką ochotę na High Fantasy to chce to przeczytać jak najszybciej.

4. The Wise Man's Fear by Patrick Rothfuss- Jest to kontynuacja książki powyżej i może nie wygląda ale ma prawie 1000 stron!! Jeżeli pierwsza część mi się spodoba to raczej sięgnę po drugą od razu. I z tego co wiem to trzecia część my wyjść jeszcze w tym roku.

To by był mój Book Haul z ostatnich dwóch miesięcy. Jestem z siebie dumny, że kupiłem tylko 6 książek bo teraz mi idzie coraz lepiej z wyczytywaniem zaległości z półki.
Do napisania w kolejnym poście już niedługo (mam nadzieję ^_^). BYE


1 komentarz:

  1. Jakie piękne okładki! <3
    Ja też nie przeczytałem za dużo, ale przecież nie liczy się ilość a jakość. :)
    Zapraszam do mnie na dużo nowości! :D
    book-dragon-blog.blogspot.com
    xx K

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My books, my world , Blogger