12:00

WRAP-UP z marca i TBR na kwiecień

Hejka! Dzisiaj przychodzę z podsumowaniem czytelniczym marca i z tym co chcę przeczytać w kwietniu. Nie mogę uwierzyć, że to już czwarty miesiąc. Jeszcze tylko większość kwietnia, maj, czerwiec i mamy wakacje!!!

WRAP-UP MARZEC

Marzec nie był jakimś wyjątkowym miesiącem pod względem czytelnictwa, gdyż przeczytałem tylko 3 książki lecz nie mogę narzekać, gdyż żadna z nich nie była jakoś słaba, a szczególnie ostatnia została przeze mnie pokochana. <3
Na blogu pojawiło się też mało postów co było spowodowane moim lenistwem, ale również tym, że miałem egzaminy i nawet po nich już mi się nic nie chciało. Ale spokojnie, w kwietniu spróbuję po nadrabiać wszystko.

1. Ender by Lisa Price- Ender czyli kontynuacja Startera i jednocześnie ostatni tom tej duologii. Szczerze to podobał mi się on trochę mniej niż pierwszy tom, lecz wciąż była to fajna przygoda. Jestem jednak trochę rozczarowany tym jak się zakończył romans, który można powiedzieć ni jak się zakończył. Już niedługo pojawi się recenzja całej serii.

2. Me Before You by Jojo Moyes- Jeden z najgłośniejszych romansów poprzedniego lata, który o dziwo mi się spodobał. Była to książka, która sprawiała mi radość jak i smutek. Sam wątek miłosny nie wywołał u mnie łez, lecz było to bardziej związane z matką głównej bohaterki. Więcej możecie przeczytać w recenzji>>>

3. The Name of the Wind- Polskie "Imię Wiatru" i zdecydowanie najlepsza książka marca. Autor ma niesamowity talent i wykreował oryginalny świat i jeszcze oryginalniejszych bohaterów, z którymi się naprawdę zżyłem. Bohaterów, których można albo kochać albo nienawidzić. Recenzja tej książki również pojawi się niedługo.

TBR KWIECIEŃ

W kwietniu z racji tego, że mogę poświęcić większość tego miesiąca na czytanie, chcę przeczytać PRZYNAJMNIEJ cztery książki z czego tylko 3 są na zdjęciu, gdyż tej czwartej jeszcze nawet nie kupiłem. Lecz mam nadzieję, że jednak uda mi się przeczytać więcej niż to. 

1. Girl Online by Zoe Sugg- Książka, którą już zacząłem czytać i mogę szczerze przyznać, że Elliot jest jednym z moich ulubionych bohaterów literackich ^_^. A sam książka jest przyjemna, a Zoe jest jedną z moich ulubionych vloggerek, więc żyć nie umierać. 

2. Szeptucha by Katarzyna Berenika Miszczuk- Tyle dobrego o tej autorce słyszę, że już nie mogę się doczekać lektury tej książki. Wszyscy mówią, że książki pani Miszczuk charakteryzują się genialnym poczuciem humoru. 

3. History is All You Left Me by Adam Silvera- Wszyscy z zagranicznego Booktuba, którzy już przeczytali tę pozycje mówią, że jest ona niesamowita i wzruszająca, więc postanowiłem sprawdzić to na własnej skórze (a może oczach ^_^).

4. Everything Everything by Nicola Yoon- Jak możecie wiedzieć ja Nicole Yoon uwielbiam za "Sun is Also a Star" (które swoją drogą wychodzi już niedługo w Polsce) i przyszła teraz kolej żeby przeczytać jej debiut. Film mnie do tego trochę motywuję, gdyż już zdecydowaliśmy ze znajomymi, że idziemy na niego razem, a ja bardzo chcę przeczytać książkę zanim obejrzę film.

Tak się prezentują te dwa zestawienia. Podzielcie się w komentarzach ile wam się udało przeczytać, ale pamiętajmy, że żadna liczba nie jest ważna, gdyż najważniejsze, że w ogóle czytamy. :) 
Do następnego, BYE 


1 komentarz:

  1. U mnie marzec poszedł nieźle, przeczytałam 6 pozycji. To jeden z lepszych wyników od miesięcy, dlatego jestem z siebie raczej zadowolona. W sumie jestem ciekawa Ender, bo Starter mam za sobą. Pozdrawiam!
    Osobliwe Delirium

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My books, my world , Blogger