12:50

[#6] MEDYCZNY BOOK TAG

Hejka! Ostatnimi czasy zostałem nominowany do Medycznego Tagu Książkowego przez Alinę z bloga  Z herbatą wśród książek za co bardzo dziękuje. Tak się złożyło, że długo żadnego TAGu nie było jakoś od grudnia, więc nie było lepszej okazji, żeby go wykonać. :-)

1. Anestezjologia - książka tak nudna, że prawie Cię uśpiła.

Taką książką byli dla mnie Zwiadowcy- Ruiny Gorlanu autorstwa Johna Flanagana. Miałem dosyć wysokie oczekiwanie co do tej książki, gdyż wszyscy uwielbiają te serię, lecz ja się zawiodłem. Myślę jednak, że będę czytał dalej te serie, gdyż lubię klimaty takie średniowiecza i słyszałem, że ta seria jest z tomu na tom coraz lepsza.

2. Diagnoza- smutna książka.

Smutną książką i jednocześnie jedną z najlepszych przeczytanych w poprzednim roku jest "A Monster Calls" czyli polskie "Siedem Minut po Północy" Patricka Nessa. Bardzo i to bardzo smutna książka opowiadająca o tym jak nastoletni chłopiec radzi sobie z tym, że jego mama jest chora na raka i o potworze, który przychodzi, żeby mu pomóc.

3. Zawał- książka z nagłym zwrotem akcji.

Nie jest to zaskoczenie, że znajduję się tutaj coś autorstwa Sary J. Maas. Mógłbym dać obojętnie jaką książkę jej autorstwa ale postawiłem na "Empire of Storms". To co się stało na końcu to w ogóle....Nie wierzę. Tak poza tym to już w kwietniu wychodzi ta książka po polsku. Więc odliczajcie dni do polskiej premiery.

4. Dentysta- książka której szczerze nie lubisz.

Taka książka jest tylko jedna i jest nią "Ten Obcy". Nie przeczytałem tej książki jako lektury, lecz sam z siebie i szczerze to żałuje. Nienawidzę tej powieści i według mnie ona nie powinna być lekturą dla 6 klasy szkoły podstawowej, gdyż przekaz jest zbyt dziecinny.

5. Panie doktorze! Straciliśmy pacjenta...- książka z zupełnie niespodziewaną śmiercią.

"Szukając Alaski". Ta jedna śmierć złamała mi serce. Nic więcej nie dodam. :-(

6. Operacja- książka podczas której wstrzymywałaś oddech ze zdenerwowania i napięcia.

Sytuacji, w których wstrzymywałem oddech z tych dwóch powodów było mnóstwo podczas czytania serii "Ogień i Woda" od Victorii Scott. Te książki są fantastycznymi młodzieżówkami i polecam je wam bardzo.

 7. Pobieranie krwi- krwawa książka!
Do tej kategorii musiałem dopasować Behawiorystę autorstwa Remigiusza Mroza, w okół którego swoją drogą jest mnóstwo hejtu ostatnio. Lecz nie o tym teraz mowa. Behawiorysta to naprawdę przerażająca i pełna krwi książka. Czasami czułem, że po prostu to przerwać przez te wszystkie wydarzenia lecz jednak jednocześnie chciałem kontynuować lekturę. NIESAMOWITA POZYCJA!

8. Komu lekarstwo? - książka z gorzkim zakończeniem.

Nie wiedziałem do końca co dopasować do tej kategorii. Zdecydowałem się na "Stealing Snow" od Danielle Paige. Zakończenie nie było za fajne, gdyż było tam mnóstwo shitu między postaciami.

9.Zawroty głowy- książka ze świetnym wątkiem miłosnym.

Świetny wątek miłosny był w powieści "Eleonora & Park" od najlepszej i niezastąpionej Rainbow Rowell. Uwielbiam tę książkę i aspekt romantyczny jest CU-DOW-NY. Uwielbiam ją i według mnie Rainbow Rowell jest mistrzynią YA.

10. Rozprzestrzeniająca się zaraza czyli kogo tagujesz?

Do tej zaraźliwej zabawy zapraszam:
- Kingę z bloga My Wonderland

Do następnego posta. BYE




1 komentarz:

  1. Bardzo lubię Zwiadowców i się zgodzę - z tomu na tom jest coraz lepiej ;) Ten obcy to jedna z moich ulubionych lektur z podstawówki ;P A w Szukając Alaski - też mnie ta śmierć zaskoczyła :/

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 My books, my world , Blogger