10:44

PIERWSZE URODZINY BLOGA!!

TO JUŻ ROK! Dzisiaj mija dokładnie rok od kiedy pojawił się pierwszy post na tym o to właśnie blogu! Dosyć szybko to zleciało szczerze wam powiem i nie sądziłem, że uda mi się wytrzymać 12 miesięcy regularnego prowadzenia bloga. Muszę przyznać, że jestem z siebie trochę dumny. :)


Lecz to nie tylko moja zasługa. To dzięki wam, moim czytelnikom ten blog może się rozwijać. Chciałbym wam bardzo podziękować za to, że czytacie moje posty; recenzje, tagi książkowe, podsumowania miesiąca i wiele innych. Za to, że je komentujecie i wyrażacie również swoje opinie. DZIĘKUJE WAM I PRZESYŁAM UŚCISKI!!!!!!!!

Teraz zerknijmy szybciutko na kilka statystyk związanych z blogiem!

ŁĄCZNA LICZBA WYŚWIETLEŃ: 3 304

LICZBA KOMENTARZY: 146

OBSERWATORZY: 24

NAJPOPULARNIEJSZY POST:  Recenzja Trylogii "Kroniki Rodu Kane"

LICZBA POSTÓW: 85 (dwa jeszcze nie dostępne)

Jeszcze raz bardzo wam wszystkim dziękuje za to, że tu jesteście. Niektórzy mogą myśleć, że tyle obserwatorów i wyświetleń to nie za dużo jak na rok pracy, ale ja jednak się cieszę, że udało mi się przyciągnąć tyle osób do czytania czegoś mojego autorstwa.
Nawet nie zdajecie sobie sprawy jaką radość sprawia mi pisanie dla osób, które poświęcają swój wolny czas, żeby to przeczytać. Dziękuje, że doceniacie to co robię. <3
Lecz to nie jedyny post związany z pierwszymi urodzinami bloga. W tym tygodniu lub następnym pojawi się jeszcze jeden post, w którym będzie trochę rekomendacji książkowych w pewny sposób związanymi z rokiem bloga. :-)
Na dzisiaj to już wszystko. Jeszcze raz wam dziękuje za wszystko i przesyłam lowki i kiski <3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 My books, my world , Blogger