23:12

WRAP-UP KWIECIEŃ & TBR MAJ

HEJKA NAKLEJKA! Dzisiaj wreszcie przyszła pora na pokazanie wam książek, które przeczytałem w kwietniu i to co chciałbym przeczytać w maju. Bez zbędnego przedłużania przejdźmy do rzeczy!

WRAP-UP KWIECIEŃ

1. Girl Online by Zoe Sugg - Na blogu jest już recenzja tej książki, więc nie będę się o niej rozpisywał. Powiem, że mi się podobała, przeczytam następne tomy i jest idealną książką do przeczytania, gdy ma się dużo na głowie. :-)

2. History is All You Left Me by Adam Silvera- Tutaj też nie będę dużo mówił, gdyż recenzja tej książki pojawi się następna, po tym poście. Lecz wspomną tutaj, że jest to kompletny wyciskacz łez, który bawi się naszymi emocjami. TAK SIĘ NIE ROBI!!

3. The Great Gatsby by F. Scott Fitzgerald- OMG! Wreszcie przeczytałem jakiegoś klasyka. Tej książki w ogóle nie planowałem czytać w kwietniu ani w najbliższym czasie, ale przekonała mnie tak trochę nauczycielka od angielskiego, która powiedziała, że mamy przeczytać przez Wielkanoc jakąś książkę i opowiedzieć o niej na forum klasy.
I szczerze, to wydaje mi się, że miałem za wysokie oczekiwania do tej książki. Bardzo i to bardzo ją polubiłem, ale miałem nadzieje, że ją pokocham i będzie jedną z moich ulubionych. A tak się jednak nie stało.

4. Szeptucha by Katarzyna Berenika Miszczuk- Wszyscy wychwalali mi książki pani Miszczuk i wreszcie się z jakąś za brałem i co? I BARDZO, BARDZO mi się spodobała. Może nie jest to jakieś arcydzieło, ale fabuła i bohaterowie podobali mi się. Jakoś nie mogę strawić wątku romantycznego i BTW, blurb na frontowej okładce tej książki mówi nam, że to TYLKO historia miłosna. A to nie jest książka tylko o tym. Nawet nie jest główny wątek fabularny.

4.5. Bóg, Honor, Trucizna by Robert Foryś- Dlaczego zaliczam to jako 4.5? Bo jest to pierwsza z trzech części w Gambicie Hetmańskim, który ma ponad 1000 stron!!
Jak narazie przeczytałem tylko właśnie tą część i naprawdę mi się podobała. Bardzo fajne Historical Fiction ze świetnymi bohaterami i genialną fabułą. Gratka dla każdego fana książek historycznych.

TBR MAJ


1. A Court of Wings and Ruin by Sarah J. Maas- TAAAAAAAAAAAAAAAAK!! NARESZCIE MAM ACOWAR! Zacząłem już to czytać i jestem dosłownie na jakiejś 50 stronie ale mam nadzieje, że w najbliższy weekend uda mi się przeczytać więcej. Recenzja będzie na 100% i będzie bez spojlerowa. AAAAAAA!!!

2. Tancerze Burzy by Jay Kristoff- Na zagranicznym booktube jest dużo pozytywnych opinii o tym autorze, więc postanowiłem wreszcie przeczytać jakąś jego książkę. Tak się złożyło, że miałem akurat Tancerzy Burzy na swojej półce. Wiem, że Abi z kanału Abigail Jailette bardzo lubi tą trylogię, więc mam nadzieję, że się nie zawiodę. 
3. Frankenstein by Mary Shelly- Kolejny klasyk? Ano tak! Tą książkę poleciła mi moja nauczycielka od angielskiego, a ja jej ufam jak nikomu innemu w tych kwestiach.

3.5. Krew, Ogień i Łzy- Jest to kolejna część Gambita Hetmańskiego i szczerze to już nie mogę się doczekać ponownego spotkania z tymi bohaterami. Chcę się jak najszybciej dowiedzieć to Robert Foryś dla nas zaplanował w drugiej części.

Tak prezentują się książki, które przeczytałem i te, które chcę przeczytać w najbliższym czasie. Jeśli czytaliście jakąś książkę z tych dwóch zestawień, podzielcie się swoimi opiniami o nich.
To by było wszystko w tym poście. Do kolejnego, BYE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 My books, my world , Blogger